23.32

trött och sliten. fast på ett skönt sett. faktiskt. första passet på den afrikanska dansen idag och det
var grymt. glad att jag anmälde mej, känns bra mycket roligare än många andra pass. och en bra
kombo till att träna med vikter dessutom. ser fram emot nästa vecka redan nu. :)

och något annat jag ser fram emot (och då tusenmiljoner gånger mer!) är att jag förmodligen kommer få
träffa mina efterlängtade hjärtan tidigare än vad jag trott. :) så himlans bra vi lyckats tajma in våra planer
alltså. hoppashoppas bara nu jag kan ta ut ett par dagars semester nästa vecka med. för i så fall blir det
mys först på hemmaplan och sen på västkusten. :) åh, jag är så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0