heartbreak warfare.

okeej, det blev ingen stor förändring.
eftersom jag är så pass mörk så skulle vi aldrig lyckas få till den röda färgen jag ville ha utan att typ
blondera innan, och njae, inte riktigt vad jag kände för. och sen fick jag lite kalla fötter när det kom
till att klippa av mej håret. gjorde ju det för ett par år sen, och visst, jag trivdes, men känns inte helt
hundra nu. vad tycker ni - page eller långt!?

igår fyllde världens bästa oskar 25 år, jag jobbade med min rosa, hällde senap i hela hennes hår (av
misstag!), skrattade så tårarna rann, var på personalmöte, tjöt av trötthet och pratade med lillebror
på västkusten. bland annat. en fullspäckad och omtumlande dag. minst sagt.

just nu går alla mina tankar till min bästa.♥

Kommentarer
Postat av: j

paaaage!!!! :):)

2010-02-11 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0