22.17

hostat och snörvlat mest hela dagen, men på jobbet har jag i alla fall varit. all cred till mej. eller
kanske inte. kanske var det skitdumt att gå dit istället för att faktiskt bli ordentligt frisk. men jajaa,
nu är det gjort och imorgon väntar ännu en långt pass. bara att bita ihop. dock ska jag jobba
med johanna, och det var inte igår det, så faktiskt känns det inte så jädrans tråkigt ändå. :)

dessutom fyller min lillebror 16 år (hur faan gick tiden så fort!?) imorgon och det ska firas med kalas
så fort jag gått av mitt pass. och så tänkte vi slänga på lite bowling på det, så min fredag blir nog inte,
trots att jag är en sjukling, så tokig trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0