22.59

trött som satan efter en hektisk dag på jobbet. vill inte ens tänka på hur sönderstressade vi kommer vara
under morgondagen. men, det tar vi då..
nu blir det att dra täcket över huvudet, förhoppningsvis somna gott och drömma om den kommande helgen.
jag är alldeles larvigt pirrig i hela kroppen. åh, vad jag längtar! årets bästa helt, javisst! :D


förövrigt blir jag skapligt trött på att höra om allas jävla brännor hit och dit. vi kan byta om ni vill! jag kan ta 
era svidande axlar och röda kinder om ni sliter på ica istället för mej, okeeej!? om inte - tyst!

Kommentarer
Postat av: Bella

håller mig dig fullt ut om brännorna!!!! hoppas ni får en superduperbra helg!!!

2010-06-24 @ 00:19:00
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0