9'e.

efter att ha avklarat vad som kan ha varit den värsta onsdagen nånsin på jobbet, och hejat på viken i en
regnig matchen mot duktiga sleipner, så känner jag mej ganska slut. och tanken på att morgondagen
innehåller inget mindre än ett 13-timmarspass(!) på jobbet gör mej ju inte direkt muntrare. njae.

dock finns det just nu andra tre saker som gör mej på betydligt bättre humör:
1. att jag på fredag får min nya fina fina FINA bil! :) lyckorus!
2. att jag precis bokat biljett till norge och världens bästa bella till nästa helg. kommer bli aaawesome!♥
3. den här sköna bilden som cirre knäppte i lördags under våran hemfärd. HAHA. bra kväll det där!


Kommentarer
Postat av: cirre

kommer leva länge på denna kväll ;) haha

2010-06-09 @ 22:58:16
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0