21'e.

fullkomligt slut i både kropp och själ, men samtidigt så otroligt glad över helgen som varit. :)
våran oslo-weekend har innehållit det mesta och varit så BRA. vi har pladdrat så vi knappt fått luft, skrattat
så vi kiknat, åkt taxi genom heeela oslo, kollat in idas lya, druckit vin istället för att göra stan, förfestat
med karlstadgrabbar, druckit vattenmelon-drinkar, dansat oss svettiga på 'qadiz', somnat alldeles försent, 
knallat på karl johan, ätit mackor från subway i sängen, pratat giftermål, fnittrat som småflickor, skippat
inflyttningsfest, fällt tårar till kungabröllopet, sjungit snapsvisor, ääälskat kungen, förkrökat med sköna
brudar, spelat fotboll med badbollar längs oslos gator, shakat järnet på störtsköna 'blå', haft gaaalen
efterfest på 'oslo bowling' efter stängning och gått hem barfota vid sex på morgonen. bland annat.
SÅ. JÄVLA. ROLIGT.

tack för den här helgen världens bästa bella. tack för den här helgen världens bästa bella. tack för den här
helgen världens bästa bella. i love you. i love you. i love you. :D HAHA.♥


bästa ni! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha först tänkte jag va fan har hon hakat upp sig. hahaha först tänkte jag va fan har hon hakat upp sig. hahaha först tänkte jag va fan har hon hakat upp sig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. Och glöm aldrig att kungen är STÖRTSKÖN! Och glöm aldrig att kungen är STÖRTSKÖN! Och glöm aldrig att kungen är STÖRTSKÖN! <3<3<3

2010-06-22 @ 21:17:43
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0