3'e.

återigen en dag med toppenväder och jag har spenderat 12 fucking timmar på jobbet. ibland känns livet bra orättvist. mhm. nu ligger förhoppningarna på att solen ska hänga sej kvar tills på söndag, för då kan jag tala
om en som ska pressa på päronens altan. åh, jaa!

förövrigt biter jag ner mina naglar och är allmänt stirrig. tänk att det ska vara så svårt att bestämma sej..
jag har sagt det förr och jag säger det igen - det vore inte fel att vara ekonomiskt oberoende.
ska snart ventilera lite med carro över en långprommis. men tills dess, vad tycker ni!?


     


Kommentarer
Postat av: Jocke

Har läst endel om den bilen du körde innan, och det är mycket fålig kritik. Så jag tycker absolut du ska köra på en clio istället! :) Även om priset inte är detsamma. ;)

2010-06-04 @ 02:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0