26'e.

gud, vad jag gillar att jobba dagtid! efter att jag slutade vid fyra har jag bland annat hunnit med att laga ett
gäng matlådor, färgat håret och klippt luggen hos mami, varit ute och cyklat och träffat linis. bra där.
något annat jag också gillar är att jag imorgon har en inbokad tid på banken. :) yees.

och så måste jag bara slänga in ett grattis till lillebrorsan som idag vann biljetter till eurovision song contest.
och inte vilka biljetter som helst, utan dom typ bästa, på parkett. och dessutom ska han tydligen vara med i
någon dans som kommer att synas i tv. :) kuuul! han som var nöjd med att vara i oslo och bevaka hela veckan
och att få gå på semifinalen som sverige är med i imorgon. kan inte ens föreställa mej hur glad han är nu. så
himla roligt. grattis knick! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0