14'e.

fars dag och vilken effektiv sådan! :) trots magont har jag redan hunnit med att åka till linköping, springa ett
varv på ikea, åka hem igen och äta söndagsmiddag med (nästan) hela familjen. och snart bär det av till farfar
för att vara social ett tag. sen - 'ensam mamma'-mys med bästa. bra skit.

förövrigt har min syssling blivit mamma till en liten ellen idag. :) så himla kul! så nu håller vi tummarna för att
mitt lilla kusinbarn ska titta fram idag också. så kusinen får världens bästa fars dags-present. :) hoppas hoppas!

och hörni, bara bara bara 3 dagar kvar till thailand nu! :) hoho, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Wiwi

lägg upp massa bilden o tips sen... ska själv dit i jan... "bara" 70 dagar kvar nu... ;)

2010-11-15 @ 20:28:22
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0