9'e.

minuspoäng till mej! massa dagar sen sist ju. men så är det när man har fullt upp, antar jag.
i lördags efter jobbet drog vi till ekeberga och spenderade kvällen hos pling och ronnie med god mat,
bläddrande i fotoalbum och wii-spelande. trevlans!
söndagen innehöll först morgonjobb och sen bar det iväg till landet med ica-gänget för årets personalkalas.
i år väntade det rally, men här var det ingen vanlig bilkörning som gällde utan vi fick försöka ta oss fram
med bilar som bland annat svängde vänster när man vred ratten åt höger. snacka om skrattfest! efter en
heldag ute i det underbara höstvädret avrundade vi med mysig middag på davidssons. en riktig toppendag! :)
innan jobbet igår besökte jag linis och fick massage. så himla välbehövt då min rygg tydligen var som en
stenvägg. dock känner jag mej fortfarande mörbultad. ajajaj!
idag har jag trotsat snökaoset och varit i norpan. tagit andra sprutan inför resan och växlat pengar, för
imorgon är det bara en vecka kvar! :) galet!

förövrigt går jag i väntans tider. eller inte jag personligen, men min kusin ska bli pappa i dagarna och gud
vad jag ser fram emot att mitt första kusinbarn ska anlända. så, hörni, håll tummarna för att en liten tös
tittar ut imorgon för det har jag tippat på! :)

nu ska jag snart somna med ett leende på läpparna, för idag har jag blivit positivt överraskad. :)
men först, bilder från personalskojet i söndags!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0