17'e.

som ni säkert förstått så var gårdagen bara så himla lyckad! gick och la mej med ett leende på läpparna. :)
resan med minibuss upp till huvudstaden var klockren. när vi kom fram gick vi en promenad ute på fina
djurgården innan vi slog oss till bords på restaurang lejonbacken och avnjöt, som jag skrev igår, sjukt god
mat, dryck och efterrätt. mums! :)
efter ett par trevliga timmar med skratt och prat där gick vi dom 190 metrarna (haha!) upp till cirkus för att
titta på queen-musikalen 'we will rock you'. vi hade helgrymma platser typ längst fram på parkett. perfa!
och som jag också skrev igår, showen var verkligen bland det bästa jag nånsin sett! satt med världens smile
genom hela föreställningen, tårarna tittade fram i ögonvrån flera gånger och ståpälsen på armarna var ett
faktum under hela kvällens gång. helt otroligt!
efter att vi klappat och skrikit fram inte bara ett extranummer utan två(!), så gick vi backstage och träffade
bruno. kvällens stora stjärna. :) på en skala mellan ett och tio så är du en elva, bruno! vi var ett gäng stolta
tuppar allihop. :) så förbannat bra!
nu kan man ju tro att jag är aningen partisk, då jag känt bruno i hela mitt liv, men gott folk, så är det inte!
bruno mitsogiannis är en talang utan dess like, queens musik är fantastisk och 'we will rock you' är som
musikal både rolig och riktigt mäktig. så, se den! :)



tack bästa gänget för en underbar dag och tack bruno för den fantastiska underhållningen! :)

Kommentarer
Postat av: LindaViberg \ .se

Fasen, va avis niklas och jag är på er för ni va på Rock you igår. :) Läste att alla ni tyckte om showen! :) Oh. Hoppas allt är bra med er alla.



Näe, nu är det verkligen inte långt! Mycket spännande! Det värsta är att det känns som att jag håller på att spricka typ. Och gör ont i ryggen som f*n!! hehe.. Men men, de kommer ju ut något helt fantastiskt utav de hela :) Namnförslag? Ärligt talat, så håller vi på med det nu och det verkar som att vi får ta det när den lille kommit ut! Hehe. Niklas är lite tråkig på så sätt :P :P

2010-10-17 @ 15:48:44
URL: http://www.lindaviberg.se
Postat av: LindaViberg \ .se

Ah jag skulle så gärna vilja gå på den men jag har nog inge ork till de nu tyvärr :) Men vore så häftigt, ja! Haha, Brunte! :) Klockren ju. Såg du på förkväll när han var med? :D



Ja, nu hoppas jag bara att jag slipper gå över tiden! H*n kan få komma nu.. idag. Imorgon! haha om en vecka högst :D



Näe det är inte det att han är Kräsen. Han vill att vi ska vänta med namn till knodden har kommit ut så man får se och lära känna h*n. "Då ser man vad h*n ska heta". Han har en viss poäng i de hela.. men kul om man kan ha några namn som man kan tänka på liksom. :) Han drömde ju tidigt i graviditeten om en liten flicka som hette Elin. Så det är nästan garanterat om det blir en flicka så kommer hon få heta Elin Augustinsson :) Men däremot så är det jättesvårt med pojknamn.. jag tycker om Liam och Oliwer jättemkt! Men vi får se vad Knodden passar som och vad Niklas tycker Knodden ser ut att heta :D Det är ändå något VI ska komma överens om! :) kram!

2010-10-17 @ 16:58:12
URL: http://www.lindaviberg.se
Postat av: LindaViberg \ .se

Aah men vi visste ju att han skulle bli stor en dag och nu är den tiden kommen! :D Så himla roligt för han att få syssla med det han verkligen älskar :D



Jo jag har också hört det. Men, de har hållt på i en månad nu så tycker de borde gjort någon verkan. Hehe, får se på tisdag när jag ska till barnmorskan om hon kan se om de är något på g :)



Jo det är säkert så det är. lättare med flicknamn också.. men men. Den dagen kommer då vi ska välja namn. Hoppas man kommer överens om namnet från första början :D NÄMEN? Har du drömt om en flicka! Oh. Va roligt! Tyvärr så heter ju min kusin Tilda.. :) Själv drömde ja om en pojke men inget namn ;S hehee!! KRAM

2010-10-17 @ 21:12:51
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0