13'e.

idag har jag gått utbildning på jobbet, i hjärt- och lungräddning. så nu kan jag rädda liv på riktigt. känns bra.
att sen gå på sitt pass och hamna mitt i ett fullständigt kaos kändes inte lika bra. men, får väl se dagens
monsterpass som ett träningspass istället, för det är så det känns i kroppen nu efteråt. mhm.

imorgon är jag hursomhelst ledig och det känns så gött! tänkte spendera dagen med lite efterlängtad träning,
häng med bästis c och så ska jag klippa av mej mitt långa hår! det ni! :)


Kommentarer
Postat av: simon

ska du klippa håret jättekort eller vad menar du???? :)

2011-04-14 @ 15:29:25
Postat av: lisa.

nej, inte jättekort, men till axlarna! :) till och börja med i alla fall, haha.

2011-04-14 @ 22:26:36
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Frida Fluff

Jag ska hälsa henne det! Hon ser riktigt fräsch ut. Och mamma har ju aldrig varit riktigt tjockisklädd som jag kallar det. hon såg ju grym ut då också.



Snäll du är! Du vet jag jag diggar dig rakt tillbaka från hjärtat! Älskar dig med Lisa!

2011-04-15 @ 16:04:23
URL: http://fridabloggar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0