25'e.

vad underbart det känns att gå och lägga sej med ett leende på läpparna ikväll. :)
efter världens stressigaste påskvecka så har helgen varit helt awesome! :) i fredags körde vi myshäng hos
emma och jag fick kramas med bästaste bells igen. i lördags hade vi först föris hos carrobarro med
toppenfolk och sen blev det rolig utgång. igår hängde jag och b på innergården på lindövägen och väntade
på att finaste lillebror skulle anlända till östergötland. på kvällen blev det middag med hela family p plus
vänner, sen dök kusinerna upp med sina respektive och vi drack vin och spelade wii. framåt midnatt drog jag
och träffade grabbarna grus och bella och satt och pratade skit halva natten. idag har vi hängt i solen på
kopparvägen och haft det allatiders, träffat jennie och henrik, jag har kramats hejdå med europatågluffaren
och varit på fotbollspremiär i åby. :) åh, high fucking five alltså!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, har faktiskt funderat på det men tycker det är lite mer shabby chic om den är lite skitig:P

2011-04-26 @ 19:12:32
URL: http://anneliemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0