12'e.

som ni vet är jag tillbaks i verkligheten igen. och det känns knappt som att jag har haft någon semester.
sommaren har passerat i ett kick och det ger mej aningen panikångest. huh, jaa.
MEN, hur snabbt det än känns som att tiden har gått så har sommaren varit toppen och jag har haft en
herrans massa roligt för mej.

jag har tillsammans med vänner cyklat två mil tur och retur för att dansa i öltält.
jag har varit på musikshow i folkets hus med trevliga människor.
jag har pimplat vin med lillebror på 'bodegans' uteservering i varberg.
jag har shakat sönder på 'smakfullt' i rävlanda med bästis.
jag har tittat på en hel del fotbollsmatcher på grännäs och runtom i östergötland.
jag har varit på 20+25årsfest i skärgården med gött folk och roliga lekar.
jag har blivit jagad av en flock får i ämtöholm.
jag har prickat av den årliga, helt fantastiska, midsommarfesten på kopparvägen med bästa folket.
jag har förat i lyan på midsommardagen med hur mycket folk som helst och dansat på underbara underbara
'varvets' gungande bryggor med dom bästa av vänner.
jag har haft gött bakishäng hela dagar med gänget.
jag har ölat på 'melke's' uteservering soliga kvällar med fina människor.
jag har varit och karusellat på liseberg över en dag med carolin, johanna och emma.
jag har dansat i öltältet under karnebåtfestivalen med ett stort leende på läpparna.
jag har haft myskvällar i flera omgångar med mina underbara tjejer.
jag har varit i varberg och firat fina lillebrors födelsedag med hela family p.
jag har avnjutit en konsert med kapten hellström en ljummen julikväll.
jag har dragit en härlig 3-dagars med bästaste bella på västkusten.
jag har druckit vin och spelat spel i finfint sällskap i rävis.
jag har busat och gosat med världens sötaste och mest underbara guddotter.
jag har kollat på veronica maggio med tusentals andra i ett mulet norpan.
jag har spårat på grymma kajkalaset i fyrudden med gänget och känt mej som lyckligaste tjejen på stället.
jag har spenderat ett dygn i mantorp med en mycket fin person.
jag har badat och solat och njutit för fulla muggar på underbaraste kalvö.
jag har varit på 'smultronstället' och ätit god glass i gott sällskap inte bara en - utan hela tre gånger.
jag har grillat korv, pimplat vin och filofiserat över livet i dala en vacker augustikväll.
jag har varit på kräftskiva på andra sidan sverige och haft det galet kul med nathalie och kompani.
jag har förat på filtar och dansat järnet till titanix i kvarnvik.
jag har skrattat så tårarna runnit, jag har dansat så fötterna nästan gett upp, jag har solat så kinderna svidit
och vissa kvällar levt som att det inte fanns någon morgondag (jaa, hur klyschigt det än låter).

jag har, som ni ser, haft det väldans bra och himlans roligt många stunder! så om jag någon gång säger att
sommaren 2011 har gått så fort att jag inte har hunnit med att göra någonting, så är du välkommen att klappa
till mej lite lätt och påminna mej om hur det egentligen varit. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0