23'e.

känns som om den här helgen snart har passerat utan att jag har gjort någonting. konstigt att det ofta känns
så bara för att man inte har varit på fest. min helg har ju minst sagt varit händelselös egentligen. 
fredagskvällen spenderades med oskar och johanna och igår jobbade jag i tolv långa timmar och var sen en
sväng ute i ekeberga och spelade en omgång wii. imorse startade jag dagen med 90 minuter på gymmet,
sen blev det söndagsmiddag med family p och nu har jag slagit på stort och bakat.
ganska okej ändå, eller hur!? :)

nu räknar jag ner till handbollen. :) heja sverige!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Hur jobbar du på tisdag? Jag är ledig då, tänkte om man fick hänga på till gymmet då?

2011-01-23 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0