24'e.

har på morgonkvisten läst ut en bok jag fick i present för ett tag sedan. en riktig lisa-bok, trots att det inte
är en självbiografi (som är det jag annars till 90% läser). 'håpas du trifs bra i fengelset' heter den och jag
kan inte annat än rekommendera den. en bok om sorg och vrede, drogers makt och syskonkärlek. sjukt stark!
och som det står på baksidan av boken 'det som verkligen får romanen att glöda är susanna alakoskis säregna sound. hon tar de slitnaste vardagsorden och får dem att glittra som tomtebloss'. tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Skulle jag kunna få låna gymkortet då? Om jag åker fast köper ja ett nytt åt dig:P

2011-01-24 @ 15:49:27
Postat av: Emma Roodla - Foto

Kul att du är med :)!

2011-01-24 @ 17:42:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0