2'e.

såja, nu har jag vaknat till liv igen efter nyårsbravderna. :)
nyårsafton blev inte alls som jag tänkt mej (precis som vanligt!), men ändå så himla bra!
vi var cirkus 25 pers, åt supergod trerätters som anna och gustav hade kirrat, shotade fisherman,
dansade som tokar, jag missade tolvslaget (haha!), tittade på finfina raketer, skålade i champagne
med emelie (som jag inte träffat på år och dar!), dansade och sjöng lite till, skrattade så tårarna
rann och frös lite halvt ihjäl när vi skulle sova i friggeboden. :)
och även om det fanns några minus, vissa större än andra, så glöms det liksom bort när man tänker
på allt det här roliga.
tack annis och gurra för en urkul tillställning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0