5'e.

vilken toppenhelg jag har haft! :)
i fredags direkt efter jobbet drog jag upp till folkan med mami, moster, viktor och johanna för att käka middag
och titta på 'glitter and gold show'. hade turen att få dom bästa av bordskamrater, drack supergott vin och så
showen då - huuur bra som helst! rekommenderas starkt! :)
igår jobbades först ett stressigt 13timmars, sen kilade jag hem till lyan där gänget redan hade korkat upp. :)
förade lite innan vi hoppade upp på sadeln och cyklade en mil för att dansa till liveband i öltält och umgås med
härliga människor. galet roligt! :) dock inte lika jättekul när vi insåg att det faktiskt var dags att cykla hem och
det inte längre var sommarvärme i luften. herregud, länge sen jag frös så mycket. huh! när jag väl kom hem
(det tog aningen längre tid hem än dit om man säger så..) så fick jag sova med mjukisbrallor, 2 täcken, en filt
och värmekudden. haha, sjukt.
idag är jag inte piggast i stan, men det var det värt! nu är sommaren här på riktigt and i love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0