8'e.

inte lite galet det blev igår då! :) festen här hemma blev så jäkla lyckad! men så blir det ju lätt när man
slår ihop ett så gött gäng! :) och så vaknade man visst upp i norpan istället. vilka idéer man kan få på
fyllan alltså. haha.

här skulle det komma en bild, men vi är tydligen inte polare ikväll, datorn och jag. så istället slänger jag
iväg 10 poäng till gårdagen! :) supermysigt dop för kusinbarnet, återträff med tjocka släkten, käk i solen
på tindered och så partyt här med fina folket. tummen upp helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: i.

Satan i gatan vilken jäkla dag!! Som sagt bra start m dop o mysig middag i solen.. men herrejissanes vilken festkväll!! Den höll i sig i många dagar vill jag lova..

Haha.. fylleidéer är bra skit! ;)

Tack för en riktigt bra lördag!!

Puss <3

2011-05-10 @ 23:52:33
Postat av: lisa.

jaa, en riktig superdag!! :) men så spenderades den ju också i bästa sällskap! haha, håller med, skapligt seg i fleeera dagar. ;)

tack för att du är bäst!

puss<3

2011-05-11 @ 21:44:56
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: i.

Helt sant! O som vi sa.. "vi har aldrid misslyckats tidigare".. inte den här gången heller!

Tack för att DU är bäst!! Och gör mitt liv så mycket roligare :)

Puss <3

2011-05-12 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0