a lot like love.

helgen då. den var bra. väldigt bra. faktiskt. :)
på fredagen med det innebandy, som sagt.
förlust, tyvärr, men det hade man nästan räknat med.
dock fick jag träffa dej, och du var fin, precis som vanligt. ;) tihi.
lördagen innehöll jobb som gick finfint och sen personafesten!
och den var kanon. :D började med curling, sen rolig föreläsning
och avslutades på bomullsfabriken med käk och dricka. :) yey.
mycket trevligt! dock blev jag galet partysugen, så kändes inte allt
för nice att åka hem vid halv tolv, men men.. det var lyckat ändå! :)
söndagen innehöll två födelsedagsfirande och en fotbollsmatch.
som tyvärr viken förlorade. :( mwaaa, så dåligt! 
men att se dej muntrade ju upp. det gör det alltid. ;) 


yeah, en 'dagens' nu:


dagens outfit: röda jeans, svart linne & svart typ topp med puffkrage.
dagens sämsta: att jag fortfarande har galet ont i min tumme som
förmodligen stukades under curlingen.. suck på mej.
dagens bästa: mysiga planer på gång. :D yeey.
dagens mat: smörgås med leverpastaj & gurka till frulle,
fläskfilé, ris & grönsaker till lunch. äpple till kvällsmat.  

dagens måste: plocka upp alla äpplen som fallit ner, så paps kan klippa gräset.
dagens borde: städa mitt rum. det är i stort behov av en riktig röjning.

dagens träning: 7 kilometers löpning på 32,19 minuter.
jag är verkligen ur form idag. :S gaaah! 

dagens låt: ugglas nya, 'pärlor åt svin'. den mannen lyckas alltid. ;)

dagens kvällspåhitt: idol-kikande, i guess. någon som vill göra mej sällskap?

(tack för idén, j.)


jag köpte drömmen om ett vackrare liv när du låg bredvid.


time to go,
pusshej.


Kommentarer
Postat av: jenniepie

dagens är alltid godkända när man inte har nåt att skriva om.
jag borde med skaffa mig en trampmaskin! ;(

2007-09-24 @ 19:27:18
Postat av: lisa

mm, men idag gick det så jävla dåligt att springa. suck. berodde nog på träningsvärken efter curlingen. ;) haha..

2007-09-24 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0