and i'm on my knees.

gårdagen med carro var dundermysig! vi slog på stort bakade lite gott. mums! :)
och trots att jag inte riktigt vet hur det gick till, så lyckades jag med att omvända min väldigt
beslutsamma vän till att skippa tidigare planer och istället hänka mej och lina i helgen. :D
och nu verkar det som att det blir hela gänget! happyhour, helt enkelt. :) yees.

idag har det slitits med kuss på jobbet, för ovanlighetens skull, det var trevlans!
råkade även erbjuda mina tjänster lite extra imorgon, så blir en tolvtimmars istället
för bara ett eftermiddagspass. huh, hur hände det!? jajaa, det blir bra pengar.
plus att jag har bytt pass även den här fredagen, så får vara nöjd med det.

ikväll kommer carro och sampan hit och kikar 'greys', men innan dess så ska jag ge mej ut
på en löparrunda i halkan och sen se på 'mamma mia'-filmen om jag hinner. jepp.

make a move.

Kommentarer
Postat av: CAROLIN

Du har börjat skriva Carro.... "hur hände DET?" :D

2008-11-26 @ 22:47:06
URL: http://Caroliinsblogg.se
Postat av: Anonym

Heej Lulli! Det är bra med mig faktiskt :D Själv då?? Imorn bär det av... götet!! hihi-.. saknar dej! Puss

2008-11-27 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0