only three.

just nu känns det som om tankarna åker karusell i skallen. rörigt as hell.
vi åker ju på torsdag och det känns som om tiden bara flyger iväg. huh, not good.
igår och idag har jag jobbat heldag. imorgon är jag ledig och då ska jag kila till norpan och växla pengar,
fixa dom sista köpen inför resan och hälsa på lillebror som jag saknar så det knakar.<3
därefter blir det kanske träff med sunny bitches för att planera som sista detaljerna.
på onsdag jobbas det till 15-hugget och runt halv fyra ska ju jag och rosa kila till linköping för lite trevligheter,
och sen är ju torsdagen här liksom. frågan är - när ska jag hinna packa!?

nu slänger jag in en pic på simps sjukt ocharmiga operationssår. huh, läskigt.. :S
men som sagt, brorsan, det är ju du och henke larsson! ;D hahah.



nu ska jag gå och möta c,
hörs, heej.

Kommentarer
Postat av: cicci

huuh så läskigt det ser ut :/ stackars simp <3

2008-09-01 @ 22:43:35
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Du hinner packa på torsdag : ) GUUUUD va jag längtar!!

2008-09-02 @ 22:34:48
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0