viva la vida.

återigen är det dags att motvilligt vinka iväg helgen och ännu en gång har den bara susat förbi..
men precis som jag förväntade så blev den rolig, och här kommer en resumé.

det blev utgång i fredags, trots allt. kirrade skjuts in till emma efter jobbet och där var tjejerna på topp. :)
fixade mej och började dricka lite, men sen började magen krångla (som vanligt nuförtiden!) och jag
spenderade hela förfesten liggandes på golvet med kramp. suck på det. :S
sen blev det i alla fall taxi ner till hugos - mycket folk, bra musik och gott sällskap. ändå var det inte skitkul. :/ 
lite synd, meen jag kan ju inte alltid ha the time of my life liksom.. och allmänt så var det ju en bra kväll!
blev tarre hem sen med systrarna b och samma chaffis(!), haha, lite kul..

efter typ tre och en halv timmes sömn var det bara att hoppa på bussen hem för att inta grännäs inför
seriefinalen i fotbollen. sjukt mycket folk och stämningen var på topp! :) matchen var sen så spännande
att jag blev alldeles skakis, usch jaa, och viken hade i princip allt spel. men något mål trillade dock inte in,
och matchen slutade 0-0, vilket innebar att steget tog hem seriesegern på bättre målskillnad.
det var med nedbitna naglar och en klump i halsen som jag tungt vandrade ner från läktaren. mm, huh..
men grabbarna visade oss sin stora uppskattning och vi fick ändå glädjas lite åt avancemang till femman.
det är ju mer än positivt! :)

på kvällen blev det ferre, först förkrökade vi lite här, jag, simon, carro, sampan, linkan, cirre, stoffe och luis,
innan vi begav oss ner till anna en kortis och sen vidare till melke's. :)
som vanligt var det lugna gatan där när vi kom, men sen blev det fart på't! ;D vi är så bra.<3 haha.
galet mycket roligt folk och alltid lika härlig feeling när bruno och gutte spelar, yees!
kvällen/natten var verkligen tokrooolig, dock lite för kort bara.. men massa dans hanns med (med lite otippade
personer ibland kanske!? ;P), och så prat med underbara människor, väldigt mycket skratt med mina tjejer
och andra heltrevliga saker. :) mucho bra kväll helt enkelt!

dagen har spenderats med grabbarna grus och mina sjutusen tankar. mååånga fina minnen från igår,
men samtidigt känns mycket bara så förvirrande.. det är inte mitt problem, men det blir det..? :S

du är i alla fall världens bästa, och tårarna bara rann när jag fick veta hur du känner..
jag finns alltid här för dej ochjag älskar dej också.<3

dags att avrunda nu folks, så jag slår till med en mycket passande fras - det blir aldrig som man tänkt sej.

Kommentarer
Postat av: j

lite konstigt sagt kanske, men jag är verkligen glad att du finns, lisa! (:

2008-09-28 @ 22:11:00
URL: http://jenniepie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0