23.33

nu när den här tisdagen börjar gå mot sitt slut kan jag ju inte annat än konstatera
att den artade sej riktigt bra.
kortispass på jobbet där jag dessutom fick hjälp av sötaste lilla ellen (chefens dotter), vilket charmtroll alltså.
sen blev det att träffa linis en sväng, välbehövligt och skönt.
därefter tog jag, bella, cicci och grabbarna raka spåret in till sörping för att gå till smultronstället
och äta glass. myys!
sen har jag pratat med carro som gav mej glädjebeskedet att hon fått tag på en lägenhet och
så ringde sampan och vi bestämde att jag ska åka till vimmerby och hälsa på henne under
min lediga dag imorgon, hur bra!? :)



    








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0