sjung om studentens...

slut som artist. jepp, så är det.
det har varit mycket på senaste (därför den dåliga updaten!), men nu ska jag nog se till att vara
back on track igen i alla fall..
vad har hänt då? joo, det största är väl att lillebror har tagit studenten. :) det har varit mycket
fix och styr kring det, men igår sprang han äntligen ut och vi kunde pusta ut.
tyvärr regnade det ju - träligt! meen, jag måste ändå säga att det blev så sjukt lyckat allting.
ferren efteråt var supertrevlig och utgången blev skitkul. :D wey!
dock var jag riktigt trött efter att ha festat även på torsdagen och hållit i kalasbestyret, så vid
tvåtiden var jag nöjd och kunde åka hem. och som tur var så var jag inte ensam om det. :)
bilder från dagarna får jag skjuta på till senare, min kamera är just nu lika slut som jag..

nu ska det återhämtas, för imorgon är semestern över. mhm.
och bara för att(!) så slänger jag in den här som avslutning. haha, kuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0