21.50

hela eftermiddagen och kvällen har ägnats åt att prata minnen från nattens bravader.
återigen, sjukt bra kväll alltså! :)

meen nu börjar söndagsångesten smyga sej på lite nu.
det blir aldrig som man tänkt sej. så jävla sant. mhm.

måste dock bara berätta en kul grej också. jag och nellie provade våra nyinköpta bakispiller inatt.
och här kommer dagens utlägg:
jag - 'bakispillren får 4 av 5 toasters. svåra att få i sej, men idag mår jag toppen!'
nellie - '0 av 5. svår att få i sej. idag har jag kräkts och har en jävla huvudvärk, har fortfarande
inte gått upp än och snart känns det som jag kommer kräkas igen. fy fan så dåligt jag mår.'
HAHA, klockrent. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA.

2009-09-07 @ 12:17:27
Postat av: Nellie

Fy fan vilken jävla dag igår, hand i hand med annandagjulsbakfyllan det där året...sjukanmälde mig idag...:P Men sjukt kul i lördags! Jag skyller allt på jockes grogg i bakluckan på din bil:)

2009-09-07 @ 12:49:15
Postat av: lisa

haha, nellie för faaan. ;D du tar hem priset på årets bakfylla även detta år - grattis! :)

2009-09-07 @ 14:45:53
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0