nu kan du få mej så lätt.

kvällen igår var tråkigt nog ingen höjdare. många avhopp så blev inte alls som vi planerat.
men jag träffade i alla fall på en gammal god vän och fick mej ett par goda skratt med grabbarna.
förövrigt var det inte mycket att hänga i julgran.
dessutom gjorde sej magsmärtorna som jag led av förra året sej påminda och jag satt och
hyperventilerade med tårfyllda ögon på melke's. kuul. :( idag har dom hållt i sej och jag har typ
skrikit av smärta. jag går under om det ska bli som förr igen. huh.
turligt nog blev det bättre framåt eftermiddagen så kunde hänka till farmor på kalas och träffa kussarna
och sen gå på den efterlängtade fotbollen. ingen kanonmatch, men grabbsen lyckades segra så jag
är supernöjd. nu är det bara två vinster kvar till serieseger och jag håller tummarna för fullt.

jag jobbar på bilderna från fredagen, tills dess får ni njuta av bellas videoklipp. :) myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0