at last.

imorse låg jag kvar i sängen länge efter att jag vaknat. så himla skönt och så himla underskattat.
det blev sent igår på jobbet, halv ett hann klockan bli innan rosa och jag kände oss färdiga och kunde gå hem. konstigt att vi två alltid ska vara bland dom sista kvar.. övertrötta och med jordens lägsta humör också. haha.

idag har jag tagit beslutet att spara det tänkta shoppandet till på torsdag och istället styra kosan
mot västervik. det ska bli mys. :)

förövrigt har nu september tågat in och då måste man väl ändå inse att sommaren faktiskt gått mot sitt slut.
meen, självklart finns det några härliga sommarkvällar att minnas, och här kommer ett bildbevis.




Kommentarer
Postat av: mari

så väldans söt du är. du borde lägga ut fler bilder på dig själv!

2009-09-03 @ 22:28:15
Postat av: lisa

tack, det var snällt! :)

2009-09-03 @ 22:48:56
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0