20'e.

faktiskt så har den här dagen varit bra för att vara en måndag. :)
fick jobba dagtid istället för mindre roliga kvällspasset, hann med att gå på födelsedagskalas hos farmor och fick
umgås med kusinerna. tummen upp!


förövrigt förstår jag inte hur folk tänker. hur kan man vilja ha ett sverige med ökade klyftor? och hur kan
man vilja att ett främlingsfientligt parti ska få vara med och bestämma i vårt land? alla får ha en åsikt och
alla tycker olika. så är det. men vissa saker har jag bara svårt att förstå.
dessutom tycker jag att alla partier borde jobba ensamma. kan man egentligen kalla det demokrati när det
partiet som fått flest röster av svenska folket ändå inte får rätten att styra!? mysko.
jag är kanske inte rätt person att uttala mej, förmodligen inte. men som jag just nämnde - alla får ha en åsikt.
och det här är min.


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag håller med dig fullt ut på varenda punkt!!!!

2010-09-21 @ 09:35:56
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0