trött som få. har varit dåligt med sömn på...

trött som få. har varit dåligt med sömn på sistone. drömmer konstiga drömmar mest hela tiden och sover väldans illa. dessutom så väcktes jag i förrgår omänskligt tidigt av hantverkare utanför sovrumsfönstret och imorse ställdes klockan på 05.27. så det har sina förklaringar. och det här var ju inte ett dugg intressant, naej. men jag fortsätter lite på samma linje ändå och levererar ännu ett stycke mindre intressant information - jag blir för var dag som går mer och mer irriterad på en viss person i min omgivning (och blir mer och mer irriterad på mej själv för att jag låter dej påverka mitt humör), jag saknar min lillebror massormassor och imorgon blir det förmodligtvis en tur till norpan för att spendera kvällen i fint sällskap. aa, så äre mä't. som man säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0