i mitten av ingenstans.

det känns som om jag håller på att bli sjuk,
vilket egentligen inte borde vara särskilt konstigt
med tanke på att i princip alla jag känner har
gått runt och hostat i mitt sällskap den senaste tiden,
men shit, så illa om jag blir sick nu när vi ska iväg.
gaaah. :/
så det blir att kurera som faan tills på lördag,
kan jag lova. ;) heh..

sett på 'hata göteborg' idag. helt okej film faktiskt. :)
sköönt snack, i alla fall. hah..
och pellan, din snygging är ju med! :P tss..

ikväll blir det 'idol' - såklart! :D längtat sen förra årets
omgång slutade juu, så kan ju informera att jag kommer
sitta bänkad framför teven ikväll. ;)

men måste spela in 'top model'. för även att jag numera
vet precis allt som händer i den där serien. vem som
åker ut varje gång, vem som vinner tävlingarna,
vad dom har för olika fotograferingar och vem som
vinner (bara för att jag är så jävla klantig),
så måste jag liksom titta. :)
tvberoende, yes i am!

jag har för tillfället världens tråkigaste liv,
så det finns inget mer att skriva..
SUCK PÅ MEJ.


hörs,
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0