jao, du är nog vad jag vill ha.

huh, kan väl inte påstå annat än att jag är sliten nu. helt sjukt s-l-i-t-e-n. :/

i fredags blev det i alla fall förkrök i polishuset (och jaa, jag envisas med att fortsätta säga så).
efter lite tjat så fick jag och ida sällskap av nellie. mycket dricka blev det innan vi kilade neråt viken för att träffa folk. eller aa, vi trodde det i alla fall, men nix, särskilt mycket folk det kan jag ju inte säga att vi träffade.
men pluntan var med och allt spetsades. hahah. vi hade galet kul ihop vi tre, även om det inte kändes som någon höjdarkväll förövrigt. nope.
igår morse väcktes man efter tre timmars sömn och det var dags att kila till kimstad och kika fotboll.
så makalöst efterlängtat var det och grabbarna var mucho bra och vann med 7-1. hoho, trevlans! :D
sen hem för att sedan stressa iväg till bussen med ida. vi intog norpan med sega steg. mhm.
men efter lite fix, dricka och lite indroppat folk så blev vi mer laddade och kilade ner till robin på förfest. 
det var riiktigt trevligt och träffade på flera saknade grabbs. :) ooh, sjukt kul att ses!
efter mycket skratt och lite trasiga glas (hahah) så åkte jag och bruno i sällskap med två till killar till palace. hyfsat härlig känsla att gå förbi alla. till och med vip. heh. och inte behövde vi betala heller. det är bra med kontakter. ;) tss.. sen blev det dans i inväntan på resten av gänget som fick köa.
när ida väl kom sprang vi runt en stund och hälsade på allt och alla. hahah. 'heeej! det var inte igår!' vet inte hur många gånger det sas alltså. ;D
trots den lite halvdåliga inställningen så blev kvällen faktiskt väldigt kul. :) yees.

blev en mycket bra helg med kuss och nu längtar jag till 23 maj då vi ska till england! yehey.
bästa 20årspresenten. :D en weekend i london med shopping och musikal. TACK ida!<3

imorgon är det fotboll igen och nu ska jag fortsätta göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0