only four.

jag säger bara AJFAAN! men nu är han ihopskruvad i alla fall, lillebror. ingen liten spik dom drog till
med heller. :S:P herregud, från knäet till foknölen, det ni. men nu ska det väl förhoppningsvis bli bra.
och med det här så slipper han ju tydligen gips också, det låter ju.
hoppas du får komma hem snaaart i alla fall, simp!<3




idag har det jobbats, all day long. med rosa. så det var inte så förbannat tråkigt ändå..
plus att pengarna som trillar in efter en söndag är värda att ha i tanken när man genomlider ett
halvdött slut på veckan. dubbelt betalt är inte alls fel.. heh.

förövrigt är det ju bara 4 dagar(!) kvar tills vi åker. kan knappt förstå det, känns som om det var
igår vi bokade liksom... meen, så sjuuukt roligt det ska bli! :D oohjaa!
förresten, våra tröjor är ju skaaapligt snygga. ;)



sådär, nu har du lite att checka  i alla fall s, för nu ska jag kika på real. :) so long!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ååh tack, det förslaget var jättebra! Fast jag har ingen aning om hur man uttalar det :P



2008-08-31 @ 21:27:30
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Simp

Jag o henke larsson du vet ;) tack sis, saknar dig o hoppas jag kommer hem innan du åker iaf. :) <3

2008-08-31 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0