oflyt.

så kan man sammanfatta dagarna som passerat.
i princip allt har gått fel på jobbet. eller, kanske inga stora saker precis, men massa smågrejer har klantats till.
välte en mjölkvagn igår, körde över min fot med en annan vagn, fick gräddfil i skallen, ramlade in i en vägg..
hahaha, så jävla illa. ;)
såå, nu har jag ännu fler(!) blåmärken på kroppen. jag som klagade när jag vaknade upp i lördags. ;) heh..
jajaa, så kan det vara..

lillebror fyllde 18 år igår. GRATTIS igen, simp! :D så var lite kalas här. trevlans!
lite småavundsjuk på att han sticker på turkiet på lördag bara.. usch, jaa. :S:P heh..

oväntat väckning imorse också. mhm. meen, trots en määängd allvarliga snack i helgen (joo, jag vet att ni
bara bryr er om mej, tack!) så kan jag ju inte neka att jag inte blev upprymd. nöjd inombords.
och hur mycket jag än vill tränga bort det, så blir det alltid likadant när det gäller dej. jag faller. hejdlöst. suuuck.

picsen från vis, som vi fortfarande lever på minnena av, ligger nu på bdb'n. vilken helg alltså! :D<3



jag VILL ocksååå ju! :( negativiteten kom visst flygande i skrivande stund. ibland blir jag så suuur. fan.
meen, du gör mej förbannat glad i alla fall. ;) hah, det gillar vi! aarå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0