come closer.

bra dag på jobbet. mycket att göra, som vanligt, men det mesta flöt på och tiotimmarsvistelsen
på ica gick förvånansvärt fort. positivt!
after work har det blivit en tur ut till grännäs, hälsa på kärleken en sväng, och så umgåtts lite
med dom volleybollsspelande grabbsen. :) trevlans!

det pratas om varvet imorgon. galet lockande, men frågan är om det är värt det, med tanke på att
jag måste upp halv sju och jobba på torsdag..? :/ kanske får bli en sväng i alla fall,
längtar efter lite trevligheter ju. heh..
meen, så är jag ju ensam hemma också (m&p drar till öland), så kanske skulle kunna hitta på
något här annars.. jaja, time will tell..
 
jiisses, jag blir inte klok på dej! meen, ändå, klart mest uppiggande konversationen. ;)

kvällens telefondejt blev i skrivande stund inställd. en våg av besvikelse sköljer över mej.
det är ju ALLDELES för länge sen och jag saknar min söt. :(<3 suuck.

idag blir det en 'tummen upp' till b istället! snyggt jobbat! ;D



through the good times and the bad.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0