you're still the one.

igår var det stress, stress, stress hela dagen. huh, vad mycket folk. :/ meen tiden gick förvånande fort
och nu är ju stället fullt med sommarjobbare, så lite kul blir det ju emellanåt också. :)

idag är jag ledig, men har hållit till nere på jobbet i alla fall. paps och jag har handlat till imorgon. mucho! :)
och sen blev det en tur till systemet där alldeles för mycket pengar shoppades upp. hoho, jaa!
meen, det är bara midsommar en gång om året och förbannat roooligt ska vi ha! :D yees.

fotboll för hela slanten ikväll! :) sorgligt nog sista a-lagsmatchen innan sommaruppehållet..
vad ska jag nu göra!? :S haha, det här blir inte lätt!
om gårdagens match tänker jag inte säga så mycket. :( det är sjukt trist att sverige inte kom längre, 
men spelar man så jävla kasst så är man inte inte värd att spela kvartsfinal, så enkelt är det..

alltså, jag bryr mej faktiskt inte, inte egentligen.. meen,  jag vill ha en förklaring! det är jag väl värd? eller? :/

bebiiis, du ska inte vara ledsen. dom är dumma och borde veta bättre! bli bra nu istället, så vi kan ses! :)<3

oooh, det där låter ju alldeles perfa juu! ;D mums!<3 puss på deeej!

förövrigt fyller jordens sötaste jennie år idag (grattis!), nu ska jag ringa till göteborg och
imorgon är det FEEEST! :D aarå.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack söt, då är det inte jag som är konstig och känslig, utan det var fel av dom! Känns lite bättre :) Och JOO, du är värd en förklaring, och den ska vara bra, för det där är s v i n i g t! Ring sen, blir glad även att det är tredje gången idag... :D Älskar dig!

2008-06-19 @ 18:38:35
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0