13'e.

nu är jag mitt inne i en sjudagars jobbvecka. det suger lite smått att veta att man inte är ledig förrän på
tisdag nästa gång, meen that's life. och jag ska väl inte klaga, antar jag!? jag tjänar pengar.
vilket är jävligt bra inför den kommande helgen också. då är det fest. och då ska de spenderas. hahah, har
ju visst lovat att det ska bli hårt! ;) och så ska vi ju vara där redan klockan 19 så inget förkrök heller..
men ooh, vad jag längtar! :D
dock finns det ett litet problem - outfit! mhm, what to wear!? förslag, tack! :)

nope, nu måste jag kila. plikten kallar.

Kommentarer
Postat av: I miss you to.

Jag har inte bestämt mig om jag tkr klänningen eller kjolen och spets... MEN jag hjälper dig om du hjälper mig? ;)

2008-11-13 @ 18:10:11
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: angelica

jaa e den inte bara för underbar :)

2008-11-14 @ 16:44:45
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0