visfestivalen.

nu är visfestivalen slut för den här gången.
och 2009 års upplaga har varit precis lika rolig som jag förväntat. :) yees. 
dock är jag nu fullkomligt slut som artist, så mer ingående om helgens bravader än såhär
blir det inte för kvällen. får helt enkelt återkomma med det när jag återhämtat mej lite.

imorgon går jag förövrigt på min treveckors som mejeriansvarig, så ingen rast och vila här inte.
men jajaa, sen har jag ju en veckas semester att se fram emot, inte att underskatta.

kan väl avsluta med att säga att gänget jag spenderat helgen med är så jäkla bra, dom går inte av
för hackor dom. kärlek till er.♥
sen jag är så himla glad att det nu finns en ny liten människa i mitt liv. en liten person vars liv jag
också längtar efter att få ta del av. :)
och här kommer en bild från helgen. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0