mesmerized by the picture in my mind.

herreguud. ibland blir man bara så jävla trött. mhm.
folk tror att dom vet precis hur det ligger till, men sen har dom så himla fel. dessa jävla rykten alltså!
jag valde att inte göra det fastän att jag ville, för att jag visste att jag skulle få så mycket skit för det efteråt,
och nu känns det bara så jävla dumt att inte ha gjort det då alla andra ändå tror sej veta att jag har
gjort det och bara öser skit över mej i alla fall. komplicerat!? jao, välkommen till mitt liv!
huh, jag hatar det här. nästa gång ska jag vara egoistisk.

snyggast på jobbet förut i alla fall, hoho, och nu ska lina och jag se på film, mys!
hejs.

well, i should know so much better than this
but you've occupied the center of my universe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0