30'e.

helgen på västkusten var som sagt sååå BRA! :)
fredagen innehöll kramkalas med mina finisar, taco-mys och så soffhäng med gött vin och gött sällskap. :) hur trevligt som helst!
i lördags styrde vi runt lite och lämnade iväg lilla grodan till farmor och farfar, sen korkades det upp, fixades lite till och framåt fem-hugget drog vi tjejer iväg till la familia och käkade och drack gott och hade det allmänt astrevligt. :) när kvällningen började smyga sig på drog vi tillbaks till lyan där det vankades hemmafest. och visst måste ändå hemmafester vara bland det roligaste som finns!? lätt! och det kan jag lova er - kul hade vi! efter några rundor av olika ölspel som jag introducerade för rävisarna så var vi nog alla på samma nivå. haha, spår! hade verkligen så stört skoj (kanske inte så konstigt då jag tydligen hade druckit upp en sjuttis och en pava vin nästintill själv, men ändå!?)! :) stor tummen upp för den kvällen!
i söndags var vi inte piggaste i stan, så efter att vi slagit ihop oss och käkat ägg och bacon-brunch så gjorde vi inte många mer knop. spelade lite kort, trotsade stormen för en promenad och skrattade så tårarna rann och avslutade med filmmys. en perfekt söndag med andra ord. :)
när måndagen kom och jag gosat det sista med min älskade unge så bar det iväg hemåt. ALLTID lika jobbigt! uschuschusch! :( meen, den här gången piggades jag dock upp med ett stopp på vägen i jönköping där det lunchades med saknade lina. det var bra!

nu längtar jag ihjäl med till nästa gång det bär av till rävlanda och mina bästa! saknar er redan.


dans i soffan - en riktig tiopoängare! :)


ägaren till mitt hjärta. :) lilla fina dockan! har ni sett något sötare!?

Kommentarer
Postat av: tåni

Så söööööt! Du verkar ha haft det trevligt :)

2011-12-01 @ 22:04:38
URL: http://inmaggismind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0