31'e.

ny vecka men jag lever fortfarande på den just passerade helgen.
för vilken helg sen! :)
började med samling vid bussen klockan nio på lördagsmorgon. alla var sådär härligt förväntansfulla när vi klev på, och innan vi ens kommit ut på e22an så hade det korkats upp för vissa. haha, det är så det ska vara! :)
väl framme på västkusten checkade vi in på hotellet och gick ett varv i nordstan innan några av oss mötte upp för att käka middag. åt och drack jättegott och hade det sjukt trevligt, och sen så dök ju simon upp, och allt blev bara ännu bättre! :)
efter käket gick vi till rummen och svirade om och möttes sen igen nere i hotellbaren för att ta en drink innan det skulle bära av till göteborgsoperan. dit gick vi hela stora gänget med ett leende på läpparna. så himla roligt att alla verkade vara på topphumör! :)
på operan intog vi våra sjukt bra platser och avnjöt 'west side story' som var en jättefin musikal. och såklart var bruno alldeles magnifik och man satt och log varje gång han var på scenen. snacka om att jag är stolt över att känna en så otroligt talangfull person! :) och vilken fantastisk känsla när det var brunos tur att gå fram och vi avtackad av publiken och hela vårat gäng på cirkus 40 pers reser sej upp och jublar, hans min där var obetalbar! :) åh, härligt!
när föreställningen var över promenerade vi till hotellet igen, drog en kort mellanfest i rum 505 innan jag mötte upp min fina nathalie och rävlanda-grabbarna i baren. bubblade av lycka när nathalie slängde sej i min famn. du är bäst! :)
efter lite catch up med alla så drog vi vidare ut. lyckades komma in på yaki da, trots att oskar hade glömt sitt leg hemma. men han kom in på simons istället (som är 5 år yngre!) hahah. kuul! tog en drink (och en cider, och en shot, och en drink och...) på bottenvåningen och hade det hur trevligt som helst! sen trappade vi upp till dansgolvet och fuckade ur lite i vanlig viks-anda. det var awesome! :)
när kvällen började gå mot sitt slut så kramade vi västkust-gänget hejdå (och jag och bästis hade lika svårt som vanligt att hålla tårarna borta.. :'() och sen drog vi till donken och käkade nattamat och skrattade så tårarna rann. vilken kväll! :)
igårmorse svullade vi i den efterlängtade hotellfrukosten (mm!) innan vi, tråkigt nog, begav oss hemåt igen.

meen som sagt, har haft en så sjusjäkla bra helg!! :)
TACK alla inblandande, ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0