22'e.

halli hallå - här är resnerverna svåra att kontrollera kan jag säga! och inte blir det bättre av att det ÖSER ner snö från himlen. jag drömmer redan mardrömmar om att tåget till arlanda ska vara försenat på torsdag, så det här gör mej ju inte ett dugg lugnare. huh, ångest.
förmodligtvis (som vi säger!) så kommer ju allt gå fine-fucking-mang och då kommer det här obehagliga pirret i magen övergå till ett pirr av lycka istället.
nästan en månad i solen och värmen med dom bästa av tjejer. det kan ju bara inte bli fel, eller hur!? :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Åhhh lägg av !!! NU blir jag ännu mer nervös för att mitt flyg inte ska gå som det ska till Arlanda. Bara jag kommer dit och är med er så får vad som helst hända!! (vill ju att allt ska gå bra såklart, men du fattar) ahhh, pirrrrr

2012-01-22 @ 16:54:15
URL: http://1sabelle.devote.se
Postat av: C

Ingen snö i norrpan så luugn baa luugn! :)

2012-01-22 @ 21:24:44
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0