bara för att.

jobbat idag. 8-16 och imorgon blir det 10.30-16.
suck på det. men puss på cashen som trillar in sen! :)
dubbelt betalt är verkligen the shit. :P just looove it.

cyklade som en galning efter jobbet ut till grännäs
för att få se sista halvlek på a-lagsmatchen mot kättinge.
haha. :) i know, jag är knäpp. but still, det var ändå första
matchen efter sommaruppehållet och fotboll är ju det
bästa jag vet, trots allt. :)
viken vann också. med 4-1. niiice! dock missade jag
de två första målen. suck.

ikväll blir det att dra iväg till kvarnvik och lyssna på titanix.
hahahaha. :D:D vilket jävla skämt. tss..
men sällskapet är ju det kanon, så får väl tänka på det. heh..
så simp och jag ska först ut till fåfalla och ta en liten förkrök med
oskar, johanna, ida och en massa annat folk.
så det kan nog allt bli lite trevligt skulle jag tro! :)

'when you think i've loved you all i can
i'm gonna love you a little bit more.'

jag tänker på dej. massor.<3


fan vad alla tjatar :/ , bäst att kila,
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0