det finns folk till allt.

jahaa, time for en miniredovisning av dom
senaste dagarna:

fredag:
work hela dagen med oscar och rosie (som förövrigt fyllde 20.
grattis!). sen efter jobbet blev det  en sväng till grännäs
för att kika på fotboll. :D och vinst blev det, 5-1! yeeey.

lördag:
jobbjobbjobb. :S började klockan åtta och jobbade till halv sju.
10½ timme på ica är ingen höjdare, kan jag lova.
suck, så tråkigt. :/
men sen när jag slutat blev det snabbt hem och hoppa
in i duschen för det var time för feeest. :)
förfest hos mej med lite mysigt folk. matilda, albin, carolin, emma
och cicci. :) trevligt.
sen drog vi till grännäs för att shaka och parta loss. haaha.
träffade väldigt mycket nice folk och hade sjukt kul vissa stunder
till exempel, dans med flicksen, flum med emma i trappan
och när cicci och jag var på toan. haha. vi kommer in vid toaletterna,
och där står en tjej. hon bara "hej tjejer. alltså, hur dåligt är
det inte att dom stänger klockan ett egentligen!? blablabla."
sen smiter jag och cicci in på varsin toa och bruden fortsätter
snacka med oss. och bara "blablabla. men ha det så bra tjejer. hejdå!"
eeh, liksom, hur normal är man om man snackar med helt
främmande människor när dom sitter på toa!? :S:P hahaahhaa.
fast om man ska summera grännäsvistelsen så blir det ju en flopp.
skiiitmusik större delen av kvällen och slut klockan ett på
grund av cpcampingfolk. ööh. :/ men men..
sen gick carolin och jag hem till mej. kröp ner i sängen efter
många misslyckade försök till att hamna på en efterfest. :P 
och sen ringer oskar och vill ha sin nyckel så vi blir tvungna
att kliva upp igen, gå ner för hela min långa backe, lämna nyckel
och gå upp för backen igen. suck på det.
men vi är ju i alla fall sköna. ;) haha. right, baby!?
thanks folket för en nice kväll, i alla fall.<3

idag har oskar och johanna varit här sen vi vaknade. håller på
och planerar för kroatien och grejer. :) 13 dagar kvar, förövrigt. yees.

och klockan sex är det match. b-lag. derby mot gusum. :) yeeah.


neeh, nu ska jag klä på mej,
puss


                        
some pics från igår. :)
(kommer fler på bilddagboken framöver.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0