ge mej en blick.

mera beröm - man tackar!  :)
aldrig fel med några uppskattande ord
sådär på morgonkvisten. heh..

just nu är det ett jävla liv här på kopparvägen.
oskar står med tigersågen och sågar sönder vårat köksgolv
(fuktskada. mums! :S ). men vi blir ju tvungna att renovera our kitchen
nu och det låter ju bra. eller nåt.
sen ska johanna grilla korv åt folket. fast mami har lovat att
jag ska få något annat. :) puss på henne för korv är skabb.

nu har jag bara ett åttatimmars kvar att jobba, sen är jag ledig
heeela helgen plus måndag. yesyes. 86 timmar för att vara exakt.
det kallas lyx. :)

imorgon blir det nog bio trots allt. med lillebror. jag bjuder. hah..
vad gör man inte för lite sällskap.!? ;) tss..


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0