hanging by a moment.

totally. :/ suck på det.
men något gör att det är sjukt svårt att släppa.
att glömma. för trots allt, så vill jag ju inte det.
innerst inne. det vill jag verkligen inte..

nu har snart mina lediga dagar susat förbi,
och det känns knappt som om jag har gjort något. :/
eller, typ tittat på två fotbolls- och en innebandymatch.
hahaa. typiskt mej.
men hade gärna gjort något annat också.
men lillstrumpan är ju sjuk fortfarande och så blev
jag ju lite halvt dubbeldissad. :S:P
och här hemma var det ju trevligt med lite gäster och
sådär. but still, hade suttit fint med lite fest.
men men.. får vänta tills nästa helg. :)

FY FAAN. vem i helvete är så jävla dum i huvudet!?
ibland blir man bara så sjukt besviken.
och jag vet att jag inte ska ta åt mej, men som sagt,
vem fan gör inte det!? HELVETE.
gåochdö, typ. ;(

imorgon är det dags att börja jobba igen. :/ uschusch.
fast samtidigt känns det lite skönt. för alla andra börjar
typ skolan och där är jag ju inte länge hemmahörande(?)
så det känns ju bra att jag har någonstans att ta vägen.
positivt. faktiskt.

don't want you to go.
minuskänsla.

har precis tittat på 'se upp för dårarna'. den var typ inte
alls så bra. seg och konstig, liksom. suck på det.
som tur var hyrde jag en movie till, så får väl se om
den är bättre - 'bobby'. i hope so.


so long folks,
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0