just one night.

jobbjobbjobb. :/ suck på det, alltså.
jag vill också göra roliga saker. typ åka till liseberg
med lillebrorsorna och grejer. men inte.
bara jobb för min del.. :S fan.
dock tur att jag jobbar mycket med rosie & oscar i alla fall.
det är uppiggande. :)
förresten, idag så råkade jag stänga in mej i frysen, så jag satt
fast bakom en massa tunga vagnar, så emmy fick
komma och rädda mej. hahaah. iskallt. ;)

fotbollen igår då. jävla förbannade skit, typ. baaara 1-1 mot kvarsebo.
det är sjukt dåligt. speciellt med tanke på att viken hade
typ sjuttioelva chanser. men som vanligt kan dom inte göra mål.
det är illa. :/ men hoppas på seger på fredag i gusum.
annars jävlar. ;) heh..

pratade nyss med hjärtat i telefon. ååh, vad jag saknar dej.
herregud, alltså. :/ måste komma ner och träffa dej snart.
annars kommer jag gå sönder.  love you big time.<3

dani vill att jag ska skriva om honom. 'skriv att jag är så
jävla trasig', säger han. så det är väl bäst att göra det. ;)
dani är så jävla trasig. och ganska knäpp också.
meen, jag gillar grabben ändå. heh.. :P

förvirrad. så in åt helvete. : l

ikväll ska vi kanske leka. hoppas det. :)

neeh, nu ska jag ringa,
pusssss


Kommentarer
Postat av: El sueco ;)

Haha så jäävla trasig jag är ;) hihi

2007-08-15 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0