thanks for the memories.

hahahah. dagens grej:
jag och packet (simp, viktor, johanna, oskar, ida & mami)
har precis kommit hem från en upplevelse som heter duga. heh..
vi har besökt torsdagsunderhållningen för pensionärer i viken.
wif-bingon. haha. ;D
blev i princip ihjäl-blängda när vi kom dit av alla åldringar
som bara ville döda oss för att vi var 'rookies' och för att vi
hade lite svårt för att vara tysta. eller rättare sagt, mami,
oskar och simon, hade lite svårt för att hålla käften.
i början var det lite småkul, spännande att typ vänta på att man
skulle pricka in rätt nummer på sin bricka och vinna en jävla massa
cash, men sen blev det bara sjukt segt. och inget vann jag heller.
eller jo, en twistpåse. men den åt vi upp av uttråkning, typ.
men nu har vi alla fall provat en ny grej. tss..
dock ska jag aldrig mer sätta min fot där. usch, nej.

tant: "jaa, men dom här två är så trevliga, vet du, dom jobbar på ica."
hasse: "jaa, visst, hon är trevlig (pekar på mej), men den där faaan. (pekar på simon)"
tant: "neej, men han är så snäll."
hasse: "han är en halvkriminell otrevlig typ ju."
tant: "det tror jag absolut inte! mot mej är han så snäll så."
hasse: "jaja, men akta dej du. han är bara ute efter arvet!"
hahahahhahahaa. :D

förövrigt så tänker jag på dej all the time.
fan. vill inte. verkligen inte. :/ meeen..
"i can't help falling in love with you", liksom.
suck på det, men puss på dej, typ.

'one night, yeah, and one more time.
thanks for the memories.'
hela tiden nu. bäst.<3

ska vi ses?
:)


neeh, nu ska jag se på film eller nåt..
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0