when the stars go blue.

nu jobbar jag igen. :/ suck på det.
men ett stort plus för rosa och oscar. hah..
faan, ni lyckas alltid få mej att skratta. :)

dra åt helvete. ;/
om du nu tycker att jag har gjort något fel och
vill att jag ska veta att du tycker det,
så kan du väl i alla fall vara ärligt fullt ut.!?
ös över mej med förolämpningar, vet jag,
men för fan säg vem du är! :S annars kan du
bara gå och dö. för en sak ska du veta, det du
skriver gör jävligt ont att läsa.. :( idiot!

jenniepie och jag är gudar på att gå om varandra på
'stora vägen'. haahahah. hur fan lyckas man!? :D

fick träffa min lillstrumpa igår. helt underbart att få krama dej.
jisses, vad jag saknat dej, c. men se till att bli frisk nu,
så vi kan ses hela tiden igen. ;) heh.. tss..
tillsammans är vi oslagbara.<3

'night after night you say you move on tomorrow.'


finns inget mer att skriva,
så typ,
pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0