buses and trains.

hoho, en ledig helg. första på länge. fullkomligt apskönt. yesyes.
fredagen innehöll jobb i tio äckliga timmar och sen åkte jag hem och där var
det fullt hus. brorsorna, jenniepie och grabbsen. :)
så vi hade typ spelkväll. 'melodifestivalspelet', 'buzz' och 'singstar'. plus lite 'idol'-tittande också.
det var riktigt trevligt, trots att jag var trött as hell.. faktiskt. ;)
jag och linus ägde i 'melodifestivalen' och jag, dani och macke briljerade i 'singstar',
så inget att klaga på där inte. heh..
lördagen började med att jag klippte mej. typ ännu kortare än förra gången. ojoj.
sen åkte vi till överum och kikade på innebandy. förlust och min hatdomare
blåste sönder matchen, som vanligt. :/
men jocke var dock skönast när han gjorde mål. ;D hahahahahha.
sen när vi kom till viken igen så kilade jag iväg och träffade tove och frida
och vi gick till isabel som hade 20årsfest. skulle ta det lugnt, men blev inte riktigt så. heh..
men hade faktiskt riktigt roligt, först hos bella och sen på 'davidssons'.
spontan kväll med många trevliga människor. :) great!
igår, söndag, var det bakisdag med oskar som gällde. yeahyeah.
slapp i soffan och en hockeymatch fick det bli.. inget avancerat, så att säga..

nu är en ny vecka igång. och ikväll är det innebandy. yes.


hörs,
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0